Puhelimen näyttö on kenties eniten hajonnut puhelimen osa matkapuhelinten historiassa. Se on niin yleistä, että voidaan puhua trendistä, muoti-ilmiöstä, jossa jokaisella puhelimen omistajalla on oma uniikki halkeama näytössään. Kun näyttö hajoaa, voi ostaa uuden puhelimen. Kuitenkin taloudellisempi ja luontoystävällisempi vaihtoehto on korjauttaa näyttö. Tai sitten vaihtaa se itse!
Rikkinäinen puhelimen näyttö kannattaa korjata itse, sillä säästät ajan lisäksi usein sievoisen summan rahaa ja mikä parasta, kuten monet iloiset asiakkaamme kertovat, on se onnistumisen tunne asennuksesta. Onnistuneen näytön vaihdon jälkeen hoksaat myös, kuinka voit tästä lähtien korjata puhelimesi itse koska vaan. Valtaosa huolloista on nimenomaan rikkinäisen näytön korjauksia. Monessa mallissa näyttö onkin se helpoin osa vaihtaa itse. Kun tilaat meiltä valmiin asennussarjan, rahaa säästyy jättämällä yksi iso välikäsi pois, eikä luuriakaan tarvitse lähettää mihinkään, vaan saat asennussarjan suoraan kotiovelle kuljetettuna.
Tokoitechin näytöt ovat alkuperäistä laatua vastaavia tarvikenäyttöjä. Ne ovat siis tarkoin valitulla tehtaalla koottuja varaosia, mikä takaa sen, että ne ovat tasalaatuisia pysyen samalla edullisina sekä yrittäjälle että kuluttajalle (sinulle). Lisäksi erona moniin Suomessa pyöriviin näyttöihin Tokoitechin Apple näytöt ovat kootut kylmäliimauksella, joka kestää Suomen kylmiä olosuhteita paremmin. Pääset selaamaan Apple näyttö -valikoimaamme tästä. Esimerkiksi tilatessasi yhden suosituimmista tuotteistamme, Apple iPhone 7 näyttö rungolla, saat valmiiksi helposti asennettavaksi kootun näyttömoduulin, joka sisältää kosketuskalvon, kosketuslasin, Retina-näytön, kehyksen ja kuulokeritilän ja tottakai asennussarjan, eli sopivat työkalut näytön vaihtoon. Alkuperäistä laatua vastaavassa varaosassamme on myös mukana 3D-touch -ominaisuus.
Tilatessasi meiltä näytön, toimitamme sen sinulle Turun varastoltamme valmiina asennussarjana. Näin ollen saat varaosan ja työkalut samassa paketissa, sekä sivuiltamme löydät selkeät asennusohjeet, joita seuraamalla korjaus onnistuu itse. Näytön vaihto onnistuu meidän asennussarjallamme, jossa on valmiiksi kosketuslasista ja alla olevasta valoa emittoivasta näytöstä koottu moduuli. Se korjaa sekä kosketus- että näyttöviat. Alla näet esimerkkinä asennusvideon iPhone 7 näytön asennukseen. Kuten videolta näkyy, näytön vaihto kotona onnistuu vinkeillämme, olitpa sitten ensi kertaa asennuspuuhissa, harrastelija tai ammattilainen.
Jokaiselle varaosallemme on vähimmäisehtona se, että kuka tahansa pystyy tehdä korjauksen itse. Laadukkaan varaosan lisäksi saat meiltä nopean toimituksen ja suomenkielisen nopean asiakaspalvelun. Ennen kello kolmea tehty tilaus lähtee meiltä samana arkipäivänä. Kun tilaat Tokoitechilta varaosan, saat varmuuden laadusta. Kaikki näyttömme nimittäin testataan jo tavarantoimittajan päässä, jolloin vain kosketuksen ja kuvan osalta toimivaksi testatut osat lähetetään varastollemme Turkuun. Tiesitkös, että eri puolilta tilatuissa varaosissa on paljon laatueroja? Monet kotiasentajat ovat oppineet tämän kantapään kautta. Halvemmat näytöt voivat olla monivikaisia ja yhden tukkurin varaosassa voi olla useita eri laatuluokkia. Me teemme satunnaisia pistokokeita ja vierailuja tavarantoimittajallamme laadun tarkkailemiseksi.
Mitään erikoistyökaluja sinun ei tarvitse erikseen hommata, eikä varaosiamme tarvitse esimerkiksi juottaa. Näytön vaihto onnistuu siis varaosallamme ja sen mukana tulevalla asennussarjalla. Joskus tarrojen pehmennystä varten tarvitse hiustenkuivaimen tai muun lämpöpuhaltimen ja kiinnitystä varten liiman, mutta tästä laitamme aina erikseen ilmoituksen tuotekuvaukseen. Kun seuraat tuotekuvauksesta löytyviä ohjeita tarkasti, tulee asennuskin onnistumaan. Tärkein vaihe, joka meinaa joskus intoa puhkuvilta asentajilta unohtua, on näytön testaus. Näin saat välittömästi tietää, mikäli luurissasi onkin muuta vikaa esimerkiksi emolevyssä, ja samalla uusi näyttö säilyy tarvittaessa palautuskelpoisena.
Löydät laajan tuotevalikoimamme siirtymällä verkkokauppaamme. Pääset selailemaan näyttöjä suoraan tästä.
Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:
Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.
Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.
Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.
Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.
Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.
Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.
Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.
Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.
Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.
Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.
Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.
Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.
Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.
Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.
Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.
Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.
Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.
Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.
Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.
Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.
Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.
Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.
Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.
Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!
Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
suojakalvotukku.fi