Tabletin lasin vaihto

Tabletin lasin vaihto kotona onnistuu vinkeillämme, olitpa sitten ensi kertaa asennuspuuhissa, harrastelija tai ammattilainen. Näytön vaihto ei ole tarpeen, jos kuva näkyy oikein. Useimmiten vain tabletin lasi on rikki mutta näyttö itsessään näyttää kunnollista kuvaa. Tällöin riittää pelkkä kosketuslasin vaihto. Tilatessasi meiltä tabletin lasin, toimitamme sen sinulle Turun varastoltamme valmiina asennussarjana. Näin ollen saat varaosan ja työkalut samassa paketissa, ja sivuiltamme löydät selkeät asennusohjeet, joita seuraamalla korjaus onnistuu itse. Tabletin lasin vaihto kotona kannattaa, sillä säästät ajan lisäksi usein sievoisen summan rahaa. Ja mikä parasta, kuten monet iloiset asiakkaamme kertovat, on onnistumisen tunne asennuksesta. Onnistuneen lasin vaihdon jälkeen hoksaat myös, kuinka voit tästä lähtien korjata laitteesi itse koska vaan. Valtaosa huolloista on nimenomaan rikkinäisen lasin korjauksia. Kun tilaat meiltä valmiin asennussarjan, rahaa säästyy jättämällä yksi iso välikäsi pois, eikä tablettiakaan tarvitse lähettää mihinkään, vaan saat asennussarjan suoraan kotiovelle kuljetettuna.


Miksi tabletin lasin vaihto Tokoitechin varaosalla kannattaa?

Jokaiselle varaosallemme on vähimmäisehtona se, että kuka tahansa pystyy tehdä korjauksen itse. Laadukkaan varaosan lisäksi saat meiltä nopean toimituksen ja suomenkielisen nopean asiakaspalvelun. Ennen kello kolmea tehty tilaus lähtee meiltä samana arkipäivänä. Kun tilaat Tokoitechilta varaosan, saat varmuuden laadusta. Kaikki näyttömme nimittäin testataan jo tavarantoimittajan päässä, jolloin vain kosketuksen ja kuvan osalta toimivaksi testatut osat lähetetään varastollemme Turkuun. Tiesitkö, että eri puolilta tilatuissa varaosissa on paljon laatueroja? Monet kotiasentajat ovat oppineet tämän kantapään kautta. Halvemmat näytöt voivat olla monivikaisia ja yhden tukkurin varaosassa voi olla useita eri laatuluokkia. Meillä tätä ongelmaa ei esiinny, sillä kaikki varaosamme on emolevyillä testattuja ja saat ne vuoden takuulla. Lisäksi teemme satunnaisia pistokokeita ja vierailuja tavarantoimittajallamme laadun tarkkailemiseksi.

Mitään erikoistyökaluja sinun ei tarvitse erikseen hommata, eikä varaosiamme tarvitse esimerkiksi juottaa. Näytön vaihto onnistuu siis varaosallamme ja sen mukana tulevalla asennussarjalla. Joskus tarrojen pehmennystä varten tarvitse föönin ja kiinnitystä varten liiman, mutta tästä laitamme aina erikseen ilmoituksen tuotekuvaukseen. Kun seuraat tuotekuvauksesta löytyviä ohjeita tarkasti, tulee asennuskin onnistumaan. Lopussa tärkein vaihe, joka meinaa joskus intoa puhkuvilta asentajilta unohtua, on näytön testaus. Näin saat välittömästi tietää, mikäli laitteessasi onkin muuta vikaa esimerkiksi emolevyssä, ja samalla uusi näyttö säilyy tarvittaessa palautuskelpoisena.

Suosittu Apple iPad AIR kosketuslasi

Myydyimpiä mallejamme on Apple iPad AIR kosketuslasin asennussarja. Se sopii seuraavien mallien kanssa: A1474, A1475, A1476. iPad AIR lasi sisältää kosketuskalvon ja kosketuslasin, eli digitizerin. Lasin ja näytön väliin menevät liimatarrat tulevat asennusarjan mukana kätevästi leikattuina ja liimattuina jo valmiiksi digitizeriin. Et siis tarvitse erikseen tarroja. Myös kotinappi on valmiiksi asennettu. Kosketuslasi on testattava ennen lopullista kiinnitystä, jolloin varmistat, että se toimii asianmukaisesti. Jos kaikki on kunnossa ja näytön, lasin ja kosketuslasin liittimet istuvat oikein paikallaan, voit suorittaa asennuksen loppuun. Vain käyttämättömällä ja testatulla osalla on palautus- ja vaihto-oikeus. Varaosillamme on toki myös vuoden takuu, mikäli jotain ongelmaa ilmenisi myöhemmin käytössä.

Meiltä löydät myös premium työkalut, jotka sopivat niin aloittelijan kuin kokeneen asentajan työkalupakkiin. Avaustyökalut -osiosta löydät hyödyllisiä apuvälineitä kuten iFixit iOpener avaustyökalusarja. Tämä on erityisesti tablettien avaukseen suunniteltu sarja, jonka iOpener-lämpöpussilla kuumennat ja avaat yhteenliimatut osat kohdennetusti tasaisesti jakautuvalla lämmöllä. Kun liima on iOpenerin lämmöstä pehmentynyt, osat voi irrottaa helposti paketin työkaluilla. Tämä työkalusarja on suunniteltu eritoten iPadille, mutta se toimii myös muiden tablettien, älypuhelimien ja elektroniikkalaitteiden kanssa, joissa tarvitaan lämpöä laitteiden avaamisessa. iOpener lämmitetään mikrossa ja sitä voi käyttää uudelleen ja uudelleen.

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo ja Siirto)
  • Apple Pay
  • Visa / American Express / Mastercard
  • Walley, Jousto Lasku ja osamaksu sekä OP Lasku.

Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme. 
Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.

Hinnat

Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Alennukset, alennuskoodit ja lahjakortit

Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.

Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.

Myyntialue

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.

Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.

Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.

Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotetiedot

Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.

Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.

Sähköpostimarkkinointi

Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
suojakalvotukku.fi