Kokemuksia

Vuodesta 2014 alkaen yli puoli miljoonaa suomalaista on saanut tuotteillamme puhelimensa ja tablettinsa korjattua sekä suojannut laitteensa tuotteillamme. Pyrimme aina nopeaan ilmaiseen toimitukseen ja hinnoittelemme tuotteemme edullisesti.

Yksi parhaista asioista älylaitteen itse korjaamisessa on se mieletön onnistumisen tunne. Lue asiakkaidemme kokemuksia Facebook-sivultamme.

Suomalaista palvelua

Tokoitechille on myönnetty Avainlippu kertoo, että yritys on suomalaisomistuksessa ja palvelut tuotetaan Suomessa. Merkki viestittää suomalaisen työn tärkeydestä, sillä kotimaisten palvelujen ostaminen tukee maamme talouskasvua, vaikuttaa verojen palautumiseen suomalaiseen yhteiskuntaan ja sitä kautta edistää yhteistä hyvinvointiamme. Avainlipun myöntää Suomalaisen Työn Liitto.

Keitä me olemme?

Tokoitech Vladi

Vladi

Vladi on yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja, joka vastaa useista toiminnoista, kuten tuotevalikoimasta, ostoista ja liiketoiminnan kehityksestä. Hänet löytää usein reissusta uusia tuotteita etsimässä.
Tokoitech Maija

Maija

Maija vastaa yhdessä koko asiakaspalvelutiimin kanssa siitä, että palvelumme on timanttista ja arvojemme mukaista. Vapaa-ajallaan Maija nauttii leipomisesta ja uusien reseptien testaamisesta. Maija rakastaa luonnon rauhaa ja kauniita maisemia.
Tokoitech Pinja

Pinja

Pinja vastaa yrityksen markkinointikampanjojen linjauksista, visuaalisesta ilmeestä ja verkkosivujen toimivuudesta. Hän innostuu prosessien optimoimisesta ja inspiroituu hyvästä ja leikkisästä muotoilusta.
Tokoitech Sanni

Sanni

Sanni vastaa tuotedatasta eli siitä, että uudet tuotteet ovat kaikkine tietoineen kaikissa kaupoissamme. Hän innostuu syvällisistä keskusteluista, ja vapaa-ajalla hän nauttii urheilun tuomista endorfiineista.
Tokoitech Laura

Laura

Laura auttaa aurinkoisella lähestymisellään asiakkaita muun aspatiimin kanssa. Työpäivän jälkeen Ranskassa asuvan Lauran löytää kauniista rantamaisemista koiransa kanssa.
Tokoitech Janina

Janina

Janina hoitaa asiakkaiden yhteydenottoja iloisella asenteellaan niin suomeksi kuin ruotsiksi. Janinan sydäntä lähellä ovat matkustelu, valokuvaaminen ja urheilu.
Tokoitech Isabella

Isabella

Isabella tarjoaa sydämellistä ja asiantuntevaa asiakaspalvelua yhdessä timanttisen asiakaspalvelutiimin kanssa sekä suomeksi että ruotsiksi. Vapaa-aikanaan hän tykkää tutkiskella maailmaa Nuuskamuikkusen tapaan - rinkka selässään. Energiavarastot täyttyvät seikkailuista, luonnon rauhasta, matkustelusta, läheisten yhdessäolosta sekä monipuolisesta liikunnasta.
Tokoitech Oona

Oona

Oona palvelee asiakkaitamme energisellä ja positiivisella asenteella. Vapaa-aika kuluu urheillen kahden koiran sekä kuntosalin merkeissä.
Tokoitech Malin

Malin

Malin auttaa asiakkaita iloisella ja positiivisella asenteella niin suomeksi kuin ruotsiksi. Vapaa-ajalla hän viihtyy saaristossa ja sisustaminen on myös lähellä sydäntä.
Tokoitech Kalle ja Petteri

Kalle, Petteri ja Verkkologistiikka

Verkkologistiikan työntekijät vastaanottavat, tarkistavat, varastoivat ja pakkaavat tuotteitamme joka arkipäivä ja varmistavat, että paketit löytävät ehjinä perille.
Valppu

Valppu

Etusivultamme ja varaosalaatikoistamme tuttu Valppu-kissa on ollut mukana aivan yrityksen syntyhetkistä lähtien, onhan hän vain muutaman kuukauden Tokoitechiä vanhempi. Tämä ensimmäinen laadunvarmistajamme menehtyi valitettavasti kesällä 2021, mutta Valpun muisto elää vahvana joukossamme.

Miksi Tokoitech?

Miksi sitten tämä erikoinen verkkokauppa perustettiin? Uskomme, että jokaisella on oikeus toimivaan mobiililaitteesen ja että meillä on oikeus korjata oma puhelimemme tai tablettimme. Nykylaitteet eivät kuitenkaan ole Nokia 3310:n kestävyystasoa, ja ne hajoavat pienestäkin kolahduksesta (paitsi ehkä uusin Nokia 3310!). Lisäksi valmistajat saattavat laittaa ulkokuoreen erikoisruuveja, jotta käyttäjä ei saisi laitettaan auki. Jopa akun vaihto voi olla ylitsepääsemätön este ilman oikeita työkaluja, vaikka itse vaihtoon menisi vain pari minuuttia sopivalla ruuvimeisselillä.

Ihmiset ovat kuitenkin fiksuja, ja lähes jokaisen mobiililaitteen korjaus onnistuu jopa ensikertalaiselta, kunhan sopiva varaosa, oikeat työkalut ja asennusohjeet ovat saatavilla.

Asennussarjamme sisältävät kaikki nämä asiat, ja lisääkin! Emme ole säläkauppa: emme tuo tuhatta varaosaa myyntiin kerralla, vaan sen sijaan keskitymme ainoastaan siihen, mitä asiakkaamme tarvitsevat. Panostamme laatuun, ja laajennamme valikoimaa harkiten. Jos jotain ei voi korjata kotona keittiön pöydällä, niin sellaista asennussarjaa emme myy. Siksi tuotteillamme on aina tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus.

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo ja Siirto)
  • Apple Pay
  • Visa / American Express / Mastercard
  • Walley, Jousto Lasku ja osamaksu sekä OP Lasku.

Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme. 
Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.

Hinnat

Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Alennukset, alennuskoodit ja lahjakortit

Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.

Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.

Myyntialue

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.

Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.

Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.

Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotetiedot

Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.

Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.

Sähköpostimarkkinointi

Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
suojakalvotukku.fi