Kokemuksia

Vuodesta 2014 suomalaiset ovat saaneet yli 25 000 laitettaan kuntoon tuotteillamme.

Yksi parhaista asioista älylaitteen itse korjaamisessa on se mieletön onnistumisen tunne. Saamme palautteena kiitoksia ja jopa tuuletusviestejä, ja olemme poimineet tähän osan niistä. Lisää kokemuksia voit lukea Facebook-sivultamme ja yli tuhat palautetta Huuto.net-tililtämme.

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Tuote saapui todella nopeasti perille ja kaupan päälle vielä ystävällistä ja nopeaa käyttöopastusta Facebookin kautta. 5/5" - Pekka

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Voin suositella teidän firmaa muillekin! Kun tässä sorminäppäryys kehittyy ja työkaluvalikoima kasvaa, niin kohta korjailen mitä-vaan itsenäisesti. Netti on tässä verraton työkalu. Varsinkin se opastusvideo oli rautaa, spiikkerin ääni oli niin rauhoittava, että hillitsi omaa turhautumista kohdassa 'känny-seinään-prkl'. Näillä jatketaan!" - Pia

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Tästä toiminnasta ei löydä negatiivista etsimälläkään! Lämpimät kiitokset! Tyttö oli oikein onnellinen uusiin puhelimen kuoriinsa :)" - Mika

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Suuret kiitokset kaupasta ja ennen kaikkea videosta josta näin lasin asennuksen joka onnistui yli oman odotuksen ja puhelin toimii ja kukkuu kuten ennenkin. Todella luotettava ja ammattimainen myyjä suosittelen lämpimästi kaikille." - Eino

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Hyvä yhteydenpito, hyvin pakattu, Hyvät ohjeet, sopivat työkalut mukana. Osan laatu vastasi alkuperäistä. Todella hyvää toimintaa." - Mika

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Tuote tuli ammattilaisen ottein päivässä perille ja iPhone on saanut nyt uuden toimivan näytön. Nice job, kiitos!" - Jesse

Tokoitech kokemuksia, palaute

"Ystävällinen ja asiantunteva yhteydenpito ja nopea toimitus." - Heidi

Suomalaista palvelua

Suomalaista palvelua -AvainlippuTokoitechille on myönnetty Avainlippu kertoo, että yritys on suomalaisomistuksessa ja palvelut tuotetaan Suomessa. Merkki viestittää suomalaisen työn tärkeydestä, sillä kotimaisten palvelujen ostaminen tukee maamme talouskasvua, vaikuttaa verojen palautumiseen suomalaiseen yhteiskuntaan ja sitä kautta edistää yhteistä hyvinvointiamme. Avainlipun myöntää Suomalaisen Työn Liitto.

Keitä me olemme?

Tokoitech Vladi

Vladi

Vladi on TokoiTechin perustaja, ja vastaa sen useista toiminnoista. Näistä tärkeimmät ovat kuitenkin osto, myynti & markkinointi ja Valpun ruokkiminen. Vladia myös auttaa asiakaspalvelussa Krista. Kun sinua askarruttaa jokin, niin ota vaan rohkeasti yhteyttä, autamme parhaamme mukaan!
Tokoitech Kalle ja Petteri

Kalle, Petteri ja Timo

Verkkologistiikan pojat vastaanottavat, tarkistavat, varastoivat ja pakkaavat tuotteitamme joka arkipäivä ja varmistavat, että varaosat löytävät ehjinä perille.
Tokoitech

Pinja

Kuvaamo Mimesiksen CSS-velho ja valokuvaaja vastaa Tokoitechin visuaalisesta ilmeestä ja verkkosivujen toimivuudesta.
Tokoitech Valppu

Valppu

Valpuri eli tuttavallisemmin Valppu on TokoiTechin maskotti, jonka pörrötassuissa ruuvari ei ihan vielä (harjoituksista huolimatta) pysy. Kiinnostus on kuitenkin kova! Valppu on noin samanikäinen kuin TokoiTech.


Miksi sitten tämä erikoinen verkkokauppa perustettiin? Uskomme, että jokaisella on oikeus toimivaan mobiililaitteesen ja että meillä on oikeus korjata oma puhelimemme tai tablettimme. Nykylaitteet eivät kuitenkaan ole Nokia 3310:n kestävyystasoa ja hajoavat pienestäkin kolahduksesta (paitsi ehkä uusin Nokia 3310!). Lisäksi valmistajat saattavat laittaa ulkokuoreen erikoisruuveja, jotta käyttäjä ei saisi laitettaan auki. Jopa akun vaihto on ylipääsemätön este ilman oikeita työkaluja, vaikka itse vaihtoon menisi pari minuuttia sopivalla ruuvimeisselillä.

Ihmiset ovat kuitenkin fiksuja, ja lähes jokaisen mobiililaitteen korjaus onnistuu jopa ensikertalaiselta, kunhan sopiva varaosa, oikeat työkalut ja asennusohjeet ovat saatavilla.

Asennussarjamme sisältävät kaikki nämä asiat, ja lisääkin! Emme ole säläkauppa: emme tuo tuhatta varaosaa myyntiin kerralla, vaan sen sijaan keskitymme ainoastaan siihen, mitä asiakkaamme tarvitsevat. Panostamme laatuun, ja laajennamme valikoimaa harkiten. Jos jotain ei voi korjata kotona keittiön pöydällä, niin sellaista asennussarjaa emme myy. Siksi tuotteillamme on aina tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi verkkokaupassa ovat käytössä Checkout-maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

- Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
- Visa / Visa Electron
- Mastercard
- Neocard
- Kännykkämaksu
- Laskutuspalvelut (Collector, Jousto, Everyday)

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille: http://checkout.fi/home/henkiloeasiakkaat.html

Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa tilausseurannan sivuilta tai kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Toimitustavat

Suojakalvotukku Finland käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan.
Toimitamme lähetyksiä vain Suomen, Ruotsin ja Ahvenanmaan alueille.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Suojakalvotukku Finland pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Toimituskulut

Suojakalvotukku Finland käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat alkaen 0 euroa. Valittavana on mahdollisesti myös lisämaksullisia vaihtoehtoisia toimitustapoja.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Ennen kello 15 tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana arkipäivänä Postiin. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote, tuote on vaurioitunut tai viallinen, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle (Suojakalvotukku) välittömästi. Reklaamaation voi tehdä sivuiltamme löytyvällä reklamaatiolomakkeella.

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Peruuttamisoikeus

Tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 30 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus / tehdä palautus reklamaatiolomakkeella.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa Suojakalvotukku Finland palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset, myös toimituskulut (paitsi lisäkustanuksia siitä, että asiakas on valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanotosta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. Suojakalvotukku Finland voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Vastaamme tavaroiden palauttamiskustannuksista.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tavara on tullut sen käyttämisen tai käsittelyn johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Itellan (Posti) palvelua käyttäen, Suojakalvotukku Finlandin antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.

Palautusohje:

Palautuksen voi tehdä lähimmässä postikonttorissa. Ilmoita Itellan (Posti) virkailijalle, että haluat tehdä palautuksen Suojakalvotukku Finland yritykselle.
Vastaamme tavaroiden palauttamiskutannuksista, joten asiakaspalautus Itellan kautta on asiakkaalle maksuton.

Merkitse kuoreen seuraavasti:

ASIAKASPALAUTUS
WebLog Finland Oy / Suojakalvotukku Finland
Aholantie 1
21290 Rusko

Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Tarkista heti lähetystä noutaessasi lähetyksen kunto ja mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postitoimipaikassasi. Ota myös yhteyttä Suojakalvotukkuun, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän palautusoikeus.

Tuotetiedot

Emme vastaa tuotteiden tietojen ja kuvausten virheistä ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli tuotetiedot ovat mielestäsi epäselvät, voit ottaa yhteyttä myyjään halutessasi lisätietoja. Kaikki tuotekuvat ovat viitteellisiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät yhteydenottolomakkeella.

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
www.suojakalvotukku.fi