Maksutavat

Verkkokauppamme kaikki maksut hoitaa turvallisesti ja nopeasti Paytrail Oyj. Paytrail on osa Nets-perhettä. Nets on Pohjoismaiden johtava maksuratkaisujen, tietopalvelujen ja digitaalisten turvaratkaisujen tarjoaja.

Pääset valitsemaan maksuvaihtoehdon täyttämällä ensin kassalla tietosi ja siirtymällä maksusivulle.

Tarjoamamme maksutavat

Verkkopankkimaksu

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Aktian, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja Oma SP:n maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj.

Luottokorttimaksu

Voit maksaa Paytrailin kautta Visa-, MasterCard- ja American Express -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Meillä tai Paytrail Oyj:llä ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, eli tarvitset korttitietojen lisäksi pankkitunnukset.

Maksu laskulla tai osamaksulla (kuluttajat)

Käytössäsi on kassalla eri laskutuspalveluja kuluttajille. Huomaathan, että sopimus syntyy sinun ja laskutuspalvelun välille, eli Tokoitech ei suoraan toimi laskuttajana.

Walley Lasku ja Osamaksu

  • Collector Bankin Walleyn kautta voit maksaa ostoksesi laskulla tai osamaksulla. Saat automaattisesti korotonta maksuaikaa 30 päivää.
  • Laskuun lisätään Collector Bankin kulloinkin voimassa oleva laskutusmaksu.
  • Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita jopa 5000 eurolla, ja takaisinmaksuaika on 36 kk. 
  • Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias, ja luottotiedot tarkastetaan tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan Collector Bankin kulloinkin voimassa oleva muistutusmaksu sekä viivästyskorko.

OP Lasku

  • Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset.
  • OP Lasku on tarkoitettu kaikkien pankkien asiakkaille.
  • OP Laskulla voit maksaa enintään 5000 euron suuruisia ostoksia.
  • Saat ostoksillesi 45 päivää korotonta maksuaikaa.
  • Voit halutessasi siirtyä kuukasittaiseen erämaksuun, jolloin voit lyhentää laskua omaan tahtiisi.
  • Lasku toimitetaan kätevästi sähköpostiisi.
  • Lisätietoja: op.fi.

Jousto lasku ja osamaksu

Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää, maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36 erässä, alkaen 9,90 €/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 €/kk ja 19,90 %:n luottokorko. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä tehdään reaaliaikainen ja automatisoitu luottopäätös. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa jousto.com.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat MobilePay, Siirto ja Pivo ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Yritysasiakkaat

Lähtökohtaisesti myös yritysasiakkaiden tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta. Meillä on käytössä Paytrail Oyj, joka on Suomen suurin verkkomaksamiseen erikoistunut yritys. Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole erikseen yrityksille suunnattuja laskuja maksuvaihtoehdoissamme. Mikäli mahdollista, niin suosittelemme esimerkiksi yrityksen luottokortin käyttöä.

  • Suuremmissa tilauksissa, ongelmatapauksissa ja lisäkysymyksissä otathan meihin yhteyttä: info@tokoitech.fi


Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo ja Siirto)
  • Apple Pay
  • Visa / American Express / Mastercard
  • Walley, Jousto Lasku ja osamaksu sekä OP Lasku.

Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme. 
Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.

Hinnat

Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Alennukset, alennuskoodit ja lahjakortit

Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.

Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.

Myyntialue

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.

Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.

Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.

Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotetiedot

Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.

Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.

Sähköpostimarkkinointi

Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
suojakalvotukku.fi