Suojis-tuotteet nyt jopa -30 %! Nopea toimitus Suomesta

Puhelimen näytön korjaus itse

Puhelimen näytön korjaus itse ei ole niin vaikeaa, kuin voisi kuvitella. Itseasiassa oikeilla työkaluilla ja selkeällä asennusohjevideolla se voi olla hyvinkin helppoa. Asennusohjeet näytön vaihtoon löytyvät verkkosivuiltamme jokaiseen myymäämme varaosaan: asennusohjeet ovat hankkimasi varaosan tuotekuvauksesta "lue lisää" napin alla. Sinun pitää vaan löytää varaosa verkkokaupastamme, kelata sivua alemmas tarkempaan tuotekuvaukseen ja klikata "lue lisää" nappia. Löydät kaikki valikoimamme näytöt tästä.

Kaikki varaosamme ovat tarvikkeita ja laatu vastaa alkuperäistä, eli vähintään samaa laatua kuin mitä monet vakuutusyhtiöiden valtuutetut huollot käyttävät. Tähän meillä on yksinkertainen takuu: jos olet tyytymätön varaosan laatuun, takuumme korvaa uuden varaosan tai voit perua tilauksesi. Muistathan, että näytön vaihdon yhteydessä varaosa tulee aina testata ennen sen lopullista kiinnittämistä. Saat meiltä vuoden takuun varaosille, eli samat takuuehdot kuin huollossa!

"Lue lisää" napin takaa löytyvät video, lisälinkit sekä meidän omat vinkkimme. Ihan sataprosenttisesti kaikille osille meillä ei asennusohjeita valitettavasti tällä hetkellä ole. Toisaalta yritämme olla myös tuomatta myyntiin varaosia, joille ei löydy asennusohjeita netistä, sillä taustalla on usein hyvä syy. Tarkistamme aina, että puhelimen näytön korjaus itse on kotikonstein asennettavissa, ja että asennukseen ei tarvita sellaisia työkaluja, joita emme voi tarjota tai joista ei ole mainintaa asennusohjeissa. Netti on ohjeita pullollaan, mutta etsimme puolestasi aina mahdollisimman hyvät ja tarkat asennusohjeet näytön vaihtoon videoina ja/tai kuvina ja lisäilemme huomioitamme vinkkeinä asennukseen. Lue asennukseen liittyvistä periaatteistamme lisää täältä.

TESTAUS ENNEN LOPULLISTA KIINNITYSTÄ

Kaikki näyttömme testataan alkuperäisellä emolevyllä (kosketus ja kuva). Varmista siis asennuksen alkuvaiheessa, että näyttö on puhelimeesi sopiva. Näin saat heti tietää,jos puhelimessa on jotain muuta vikaa, ja samalla varaosa säilyy tarvittaessa palautuskelpoisena. Testaa uusi varaosa näin:

  1. Varmista, että akku on kytketty.
  2. Harjoittele pari kertaa liittimien kytkemistä puhelimeen vanhan näyttösi liittimillä, jotta saat hyvän tuntuman. Liittimien kuuluu napsahtaa tuntuvasti sormien alla molemmista päistään.
  3. Kytke uuden näytön liittimet suoraan vanhojen tilalle ja käynnistä puhelin. Jos näytön kosketuksessa tai kuvassa on ongelmia, niin kokeile kytkeä näytön liittimet uudelleen. Varmista myös, että liittimet on kytketty oikein päin.

Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli näytön puhelimen näytön korjaus itse askarruttaa. Autamme mielellämme sinua, jotta asennus onnistuu heti ja saat puhelimesi pelittämään kuin uuden. Onnea ja kärsivällisyyttä asennukseen!

    Tuoteryhmät

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Maksutavat

    Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

    • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
    • Mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo ja Siirto)
    • Apple Pay
    • Visa / American Express / Mastercard
    • Walley, Jousto Lasku ja osamaksu sekä OP Lasku.

    Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.

    Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme. 
    Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.

    Toimitustavat

    Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.

    Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.

    Hinnat

    Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

    Alennukset, alennuskoodit ja lahjakortit

    Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.

    Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.

    Toimituskulut

    Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.

    Myyntialue

    Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.

    Toimitusaika

    Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

    Reklamaatio ja viallinen tuote

    Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.

    Vaihto- ja palautusoikeus

    Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.

    Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

    Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.

    Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.

    Palautukset

    Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.

    Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.

    Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.

    Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

    Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.

    Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

    Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.

    Takuu

    Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Tuotetiedot

    Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.

    Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.

    Sähköpostimarkkinointi

    Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.

    Yhteystiedot

    Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!

    Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
    suojakalvotukku.fi