Usein kysyttyä

Korjaatteko puhelimeni?

Toimitamme Suomen varastostamme sekä pelkkiä varaosia, että valmiita asennussarjoja, eli saat varaosan, työkalut ja selkeät ohjeet, joiden avulla korjaus onnistuu itse. Kun asennat osan itse, säästät usein mukavan summan rahaa. Varaosilla on myös sama vuoden takuu kuin huollossa.

Miksi korjaisin puhelimeni itse?

Suurin osa huolloista on rikkinäisen näytön korjauksia. Tämä on huoltoliikkeille täydellinen tuote, sillä monessa puhelinmallissa näyttö on helpoin osa vaihtaa. Meidän asennussarjalla säästät jättämällä yhden ison välikäden, eli huoltoliikkeen pois. Puhelinta ei myöskään tarvitse lähettää mihinkään. Säästät siis selvää rahaa ja usein myös aikaa! Puhumattakaan siitä mahtavasti fiiliksestä mikä syntyy, kun itse korjattu laite on edessäsi. Hoksaat samalla että nyt voit korjata itse puhelimesi koska vaan. Meille oikeasti tulee tuuletussähköposteja tyytyväisiltä asiakkailta. :)

Lue lisää asiakkaidemme kokemuksista.

Mutta osaisinko korjata itse?

Todella hyvä kysymys! Asiakkaidemme kokemusten perusteella voimme todeta, että hyvin todennäköisesti onnistut. Varaosien sivuilla on linkkejä ohjeisiin, joista voit etukäteen tarkistaa, miten esimerkiksi näytön vaihto tapahtuu. Lisäämme usein myös ohjeisiin meidän omat vinkit meidän ja asiakkaidemme kokemuksista. Esimerkiksi iPhone 5 -näytön vaihto on esitetty selkeänä 22 askeleena. Kun puhelin on purettu, niin askeleita takaperin seuraamalla saat puhelimesi kasattua.  Kaikille myymillemme tuotteille on vähimmäisehtona se, että kuka tahansa voi tehdä korjauksen.

Sinun ei tarvitse hankkia erikoistyökaluja, eikä yhtäkään varaosaa tarvitse esimerkiksi juottaa. Tarvitset vaihtoon vain asennussarjojemme työkalut ja joissakin tapauksissa hiustenkuivaimen vanhojen kiinnitystarrojen pehmentämiseen.

Millainen on tuotteidenne laatu?

Varaosamme ovat joko tarvikkeita tai varaosan nimessä erikseen korostettuna OEM-alkuperäistä laatua, eli vähintään samaa laatua kuin mitä monet vakuutusyhtiöiden valtuutetut huollot käyttävät. Tähän meillä on yksinkertainen takuu – jos olet tyytymätön varaosan laatuun, takuumme korvaa uuden varaosan tai voit perua tilauksesi. Nostimme myös nyt kaikkien varaosien takuuajat vuoteen. Saat siis samat takuuehdot kuin huollossa!

Koska tilaukseni saapuu?

Kaikki tuotteet lähetetään Suomen varastostamme jokaisena arkipäivänä klo 15:00 mennessä. Usein ostos ehtii siis samana päivänä postiin ja on parin arkipäivän päästä perillä. Kannamme vastuun siitä, että tuote tulee perille ehjänä. Sinulla on laaja valikoima Postin ja Matkahuollon palveluita valittavissa tilauksen teon yhteydessä.

Miksi tilaisin teiltä, kun löysin halvemmalla kiinalaiselta sivustolta?

Meiltä saat laadukkaan varaosan Suomesta toimitettuna parissa päivässä, vuoden takuulla ja nopealla asiakaspalvelulla. Maailmalla varaosissa on valtavasti eroja, ja moni, joka on tilannut elektroniikan varaosia ulkomailta on tästä hyvin tietoinen. Halvat näytöt ovat usein monivikaisia. Tiesitkö, että yhdellä tukkurilla voi olla jopa viittä eri laatuluokkaa samasta tuotteesta? Tämän lisäksi postitus ulkomailta Suomeen kestää viikkoja, pahimmillaan kuukausia ja takuulupaukset ovat lähinnä näennäisiä.

Kaikki meidän varaosat (myös vanhojen mallien näytöt) testataan toimittajan päässä, testissä todetut vialliset osat eivät siis edes päädy varastoomme. Teemme myös toimittajavierailuja ja satunnaisia pistokokeita varastollamme tuplavarmistaaksemme laadun. Varsinkin näytöissä tämä on todella tärkeää, ja meillä ei ole ollut esimerkiksi kuolleita pikseleitä näytöissä vuosiin. Haluatko tietää enemmän? Ota meihin yhteyttä.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

Turun logistiikkakeskuksemme ei enää valitettavasti pysty tarjoamaan noutomahdollisuutta. Arkisin kello 15:een mennessä tehdyt tilaukset toimitetaan kuitenkin vielä samana päivänä, ja esimerkiksi Turun seudulle lähetykset ehtivät perille pääsääntöisesti jo seuraavaksi arkipäiväksi.

Tuleeko valikoimanne laajentumaan?

Kaikki laitteet eivät ole helposti korjattavissa, ja laadukkaiden varaosien hinnat vaihtelevat valtavasti. Emme myy monien mallien varaosia, koska haluamme tarjota kaikki tuotteemme edulliseen hintaan, korkealaatuisina ja helposti asennettavina.

Näin esimerkiksi emme myy iPhonen pelkkiä etulaseja, koska etulasi on liimattu suoraan näyttöön ja sen vaihto iPhonessa kotikonstein on lähes mahdotonta, sen sijaan myymme lasin ja näytön valmiita yhdistelmiä.

Etsimme myös jatkuvasti uusia tuotteita. Mikäli haluat tiedustella jonkin tietyn tuotteen saatavuutta tai haluat esittää kehitysehdotuksia, niin voit ottaa meihin yhteyttä.

Tekniset termit ja niiden selitykset

Löydät kuvaukset yleisimmille termeillemme sanakirjastamme.

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi-verkkokaupassa ovat käytössä Paytrail Oyj -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo ja Siirto)
  • Apple Pay
  • Visa / American Express / Mastercard
  • Walley, Jousto Lasku ja osamaksu sekä OP Lasku.

Voit pyytää lisätietoja Paytrail-maksupalvelusta kuluttajatuesta.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme. 
Tilauksen jälkeen saat kuitin tilauksesta ja maksusta sähköpostiisi, ja voit ladata sen myös tilausseurannastamme.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti Oyj:n ja Oy Matkahuolto Ab:n palveluita, ja voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan, ja tästä syystä on mahdollista, että esimerkiksi pikkupakettina ostettu toimitus joudutaan pakkausvaiheessa muuttamaan noutopaketiksi. Tällaisesta muutoksesta ei kuitenkaan koidu sinulle lisäkustannuksia. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen.

Voit lukea tarkempia tietoja myös Maksu- ja toimitustavat -sivultamme.

Hinnat

Voimassa oleva hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa, ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Alennukset, alennuskoodit ja lahjakortit

Kiinteät alennukset on hinnoiteltu suoraan tuotteisiin. Jos olet saanut alennuskoodin, niin voit käyttää sen tarvikkeisiin – et valitettavasti älylaitteisiin, varaosiin, Applen valmistamiin tuotteisiin etkä lahjakortteihin, ellei sitä erikseen alennuskampanjassa mainita. Joissakin alennuskoodeissa on näiden lisäksi brändikohtaisia rajauksia, joista voit lukea tarkemmin etuehdoistamme. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, joten niitä ei valitettavasti voi yhdistää myöskään tuotepakettien alennuksiin.

Lahjakortin saldolla on mahdollista maksaa sekä tilauksen tuotteet että toimituskulut, kun syötät lahjakortin koodin kampanjakoodikenttään ostoskorissa tai viimeistään kassalla. Voit käyttää samaan tilaukseen sekä alennuskoodin että lahjakortin – lisää ne vain erikseen samaan kenttään. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksesi loppusumma, voit käyttää jäljelle jäävän saldon seuraavaan tilaukseesi. Valitettavasti et voi kuitenkaan määritellä lahjakortilta vähennettävää summaa, vaan järjestelmä vähentää lahjakortilta automaattisesti tilauksen loppusumman. Lahjakortit ovat voimassa 6 tai 12 kuukautta myöntämispäivästä eteenpäin. Vaihto- ja palautusoikeus ei valitettavasti koske lahjakorttejamme.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon ja koon sekä valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaan. Näet kaikkien vaihtoehtojen lähetyskulut kassalla ennen tilauksen lähettämistä tilaushetkellä voimassa olevissa hinnoissa.

Myyntialue

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaalle. Ruotsiin on mahdollista tilata sama laaja tuotevalikoimamme Skyddis-verkkokaupasta.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 15:ttä tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana päivänä Postiin – eli esimerkiksi perjantaina kello 16 tehty lähetys lähtee normaalitilanteessa matkaan maanantain lähetysten mukana. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on päässyt loppumaan varastostamme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme toimittamaan tilauksen kaikki tuotteet yhdellä kertaa, joten voimme odottaa puuttuvan tuotteen saapumista ja lähettää koko tilauksesi yhtenä lähetyksenä. Mikäli muilla tuotteilla on kiire tai puuttuvaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut matkalla tai saat eri tuotteen kuin tilaamasi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme viipymättä selvittää, onko kyseessä esimerkiksi paketointi- tai valmistusvirhe. Yhteystiedot löydät asiakaspalvelu-sivultamme.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Palautuksen ei tarvitse saapua takaisin varastollemme tämän 30 päivän aikana, vaan riittää, että ilmoitat määräajan kuluessa asiakaspalveluumme halukkuudestasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteita tilauksestasi. Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus olettaen, että tuote on edelleen myyntikuntoinen (eli esim. puhelinta ei ole otettu käyttöön). Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa ja tarvittaessa tekee vaihdon haluamiisi tuotteisiin. Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tuote on tullut sen käyttämisen, käsittelyn tai palautuslähetyksen puutteellisen paketoinnin takia myyntikelvottomaksi, vastaat palautettavasta tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Sovithan kaikista palautuksista etukäteen, jotta tiedämme palautuksesi syyn ja pystymme tarvittaessa tekemään vaihdon toisiin tuotteisiin. Palautuksista on siis aina tehtävä asianmukainen ilmoitus asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkat palautusohjeet, joita sinun tulee noudattaa.

Palautukset tulee tehdä lähettämiemme palautusohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta palauttaminen ei valitettavasti onnistu. Paketoithan palautuslähetyksen huolellisesti ohjeidemme mukaisesti.

Palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palautuksesta siihen asti, kunnes palautuksesi on saapunut varastollemme tai olet osoittanut lähettäneesi palautuslähetyksen meille.

Kuluttajansuojalain mukaan maksu on aina palautettava samalla maksutavalla, jolla tilaus on tehty. Laskulla ja/tai lahjakortilla maksettuja tilauksia ei siis voida hyvittää rahaksi. Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja olet käyttänyt sen maksuun lahjakorttia, hyvitys tehdään ensisijaisesti lahjakortille.

Palautustapauksissa laskutuspalvelujen laskuihin tulee päivittää oikea summa. Osassa näistä laskujen maksuaika on mahdollista pysäyttää palautuksen ajaksi, ja päivitämme laskullesi oikean summan kun palautus on käsitelty. Walley-laskut päivitetään, kun palautus on käsitelty, mutta jos eräpäivä lähestyy ja palautusta ei ole vielä käsitelty ja siten summaa päivitetty, voit ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Varastomme pakkaa jokaisen lähetyksen huolellisesti, ja esimerkiksi puhelinten panssarilaseissa käytämme puisia koteloita, jotka kestävät hieman rankempaakin käsittelyä. Tarkistathan tästä huolimatta heti lähetyksen saavuttua tuotteiden kunnon. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän tyytyväisyystakuu.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme (paitsi puhelimilla ja lahjakorteilla) on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Lisäksi myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Takuuasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotetiedot

Meille on tärkeää pitää tuotekuvauksemme ajan tasalla, mutta joskus meillekin sattuu virheitä! Emme valitettavasti vastaa tuotetietojen ja -kuvausten virheistä, ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli huomaat tuotetiedoissa epäselvyyksiä tai virheitä, niin otathan meihin yhteyttä! Asiakaspalvelumme ratkoo kyllä virheellisistä tai harhaanjohtavista tuotetiedoista johtuneet harmit.

Koska värit toistuvat kaikilla näytöillä hieman erilaisina, niin valitettavasti emme voi taata sataprosenttista vastaavuutta tuotekuvien ja fyysisten tuotteiden välillä. Esimerkiksi panssarilasien kuvat ovat viitteellisiä.

Sähköpostimarkkinointi

Tekemällä tilauksen liityt sähköpostilistallemme. Käytämme listaa uutiskirjeiden ja henkilökohtaisten alennuskoodien viestimiseen. Voit koska tahansa poistua postituslistoiltamme klikkaamalla viestin alaosasta löytyvää linkkiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa suosittelemme ensin tarkistamaan tilausseurannan, maksu- ja toimitustavat sekä usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä näistä vastausta kysymykseesi, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme!

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
suojakalvotukku.fi