Käyttöehdot ja rekisteriseloste

Haluatko tehdä kanssamme kaupat? Tarkista ensin tästä osiosta lupauksemme!

Yleistä | Tuotteet ja takuu | Tilaus ja asiakasrekisteri | Maksu
Toimitusehdot | Palautukset ja reklamaatiot | Evästeet | Rekisteriseloste

1. Yleistä

  • www.tokoitech.fi on Tokoi eCommerce Oy:n (Y-tunnus 2714869-7 ) ylläpitämä verkkokauppa.
  • Olemme suomalainen yritys, jolle laatu, luotettavuus ja nopeus ovat kunnia-asioita. Tokoi eCommercelle myönnetty Avainlippu kertoo, että yritys on suomalaisomistuksessa ja palvelut tuotetaan Suomessa.
  • Arvonlisävero 24 % sisältyy hintoihin. Toimituskulut näkyvät aina kassalla.

2. Tuotteet ja takuu

  • Kaikilla tuotteillamme on vuoden takuu, joka kattaa valmistusviat.
  • Takuu ei kata tuotteen rikkoutumista varomattoman käytön tai asennuksen seurauksena. Jos siis katkaiset vahingossa näytön liittimen asennuksen aikana tai perheen pienin sankari heittää puhelimesi WC-pönttöön, niin takuumme ei sitä valitettavasti korvaa. Sen sijaan kannustamme selvittämään kotivakuutusehtosi.
  • Takuu ei myöskään kata, jos asennus on tehty vastoin sivuiltamme löytyviä ohjeita. Otathan meihin heti yhteyttä, jos ohjeissa on epäselvyyttä.
  • Huomaathan, että kaikki verkkokaupan kuvat ovat viitteellisiä. Esimerkiksi tuotteiden yhteydessä esitettyjen työkalujen värit ja saattavat vaihdella.
  • Hintamme ovat voimassaolevan hinnaston mukaisesti nähtävillä osoitteessa www.tokoitech.fi.
  • Voimassaoleva hinta ilmoitetaan euroissa. Mikäli euro sellaisenaan lakkaa olemasta, otamme myös maksut oravannahoissa, edellisen päivän oravannahan dollarimääräisenä kurssina.
  • TokoiTech pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

3. Tilaus ja asiakasrekisteri

  • Kun ostat meiltä fyysisen tuotteen, luovutat TokoiTechille yhteystietosi. Koska tietojen luovuttaminen eteenpäin olisi todella keljua, lupaamme pitää yhteystietosi luottamuksellisina asiakasrekisterissämme.
  • Maksutiedot eivät tallennu mihinkään eivätkä ole yhdistettävissä henkilötietoihisi. Tekninen asiakaspalvelijamme Valppu pitää naskalihampaillaan identiteettirosvot loitolla. (Etkö vielä tunne Valppua? Käy tsekkaamassa Facebook-sivumme!)
  • Kun jätät meille huoltotiedustelun, luovutat yhteystietosi myös tarkoin valitulle ja luotettavalle yhteistyökumppanillemme. Itse yhteydenotto ei sido sinua vielä mihinkään.
  • Meihin saa helpointen yhteyden sähköpostitse tai näiden sivujen yhteydenottolomakkeen kautta, ks. tarkemmin yhteystiedot. Telepatia ei ainakaan toistaiseksi käy, valitettavasti! Vastaamme viesteihin 24 tunnin kuluessa, ja voit kommunikoida kanssamme suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.
  • Tilaus astuu voimaan ja on sitova vasta silloin, kun olet maksanut ostokset ja luovuttanut yhteystiedot sivuston www.tokoitech.fi kautta. Tämän jälkeen sinun ei tarvitse kuin odottaa tuotteiden saapumista.

4. Maksu

  • Maksupalvelut tarjoavat Checkout Oy ja PayPal, ellei toisin sovita.
  • Voit maksaa tilauksesi nettipankkitunnuksillasi (Checkout Oy) tai PayPal-tunnuksilla (Visa, MasterCard, Discover ja American Express).
  • TokoiTech ei tallenna koskaan maksutietojasi eikä yhdistä niitä henkilötietoihisi. Kaikki tiedot lähetetään kryptattuina suojattujen palvelimien kautta. Pidämme erittäin tärkeänä sitä, että maksaminen verkkokaupassamme on täysin turvallista.
  • Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Everydayn, Jouston tai Collectorin kanssa. Kun valitset maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin saat automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Jousto ja Collector perivät laskutusmaksun.
  • Laskulla tai osamaksulla maksettaessa olet velvollinen maksamaan alkuperäisen laskun myös silloin, kun tuote palautetaan, vaihdetaan tai reklamoidaan. Hyvitys tapahtuu TokoiTechin kautta, eivätkä palautus- ja vaihtotiedot siirry laskuttajalle.

5. Toimitusehdot

  • Tilaukset pakataan ja lähetetään postina 24 tunnin kuluessa maksustasi kaikkina arkipäivinä.
  • Tilauksemme pakkaa ja lähettää erillinen logistiikkakeskus. Varastomme sijaitsee heidän tiloissaan, joten valitettavasti tuotteitamme ei tällä hetkellä voi noutaa.
  • Kaikki tuotteet toimitetaan Suomesta, ellei toisin mainita.
  • Asiakas maksaa tilauksen yhteydessä ilmoitetut toimituskulut.
  • Kaikki toimitukset tapahtuvat Postin kautta, ellei asiakkaan kanssa ole muuta sovittu.
  • Joskus voi sattua force majeure eli ylipääsemätön este, jonka seurauksena TokoiTechin ulottumattomissa olevien tapahtumien johdosta toimitus viivästyy. Ylipääsemätön este voi olla esimerkiksi viranomaisten byrokratia, Postin rekka ojassa, äkillinen tuontikielto tai vaikkapa varaston seinän läpi puskenut juna. Näistä TokoiTech ei vastaa. Onneksi.

6. Palautukset ja reklamaatiot

  • TokoiTech ottaa vastuun toimituksessa käytettyjen alihankkijoiden virheistä 200 euroon asti. Virheiksi ei lasketa force majeure tilanteitaeli esimerkiksi alihankkijan työntekijöiden lakko tai satunnainen vahinko.
  • Ongelmatilanteissa ota meihin heti yhteyttä: Palautus- tai reklamaatiolomakkeella.
  • Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa rikkinäisestä tuotteesta TokoiTechille 14 päivän aikana ostoksen saapumisesta, jotta voimme sopia uudesta toimituksesta. Rikkinäinen tuote on palautettava, ellei toisin sovita. Odota tarkempia lähetysohjeita sähköpostitse.
  • Jos reklamaatiotapauksessa asiakkaan kanssa on sovittu korvaavan tuotteen lähetyksestä, niin TokoiTech voi lähettää korvaavan tuotteen ennen kuin viallinen tuote on palautettu. Tässä tapauksessa asiakas on kuitenkin edelleen velvoitettu palauttamaan viallisen tuotteen. Palauttamattomista tuotteista TokoiTech voi veloittaa tuotteen hinnan ja toimituskulut hinnoitteluehtojen mukaisesti, ellei toisin sovita.
  • TokoiTech ei ota vastuuta kolmansien osapuolten lisäkuluista, eli esimerkiksi huoltoliikkeen maksuista, jos viet varaosamme asennettavaksi. Emme ole myöskään vastuussa mahdollisesta vahingosta, joka saattaa tulla laitteeseen varaosan asennuksen aikana tai sen seurauksena.
  • Tilasitko vahingossa väärän mallin varaosan? Eikö anoppi tykännytkään yllätyslahjastaan? Hupsista! Ei hätää, kaikilla tuotteilla on ostoksen saapumisesta kahden viikon palautusoikeus. Ehtona on, että tuote on käyttämätön.
  • Mikäli tuote on toimiva ja asiakkaan tilauksen mukainen, asiakas kustantaa postikulut molempiin suuntiin.
  • Mikäli tuote ei ole toimiva tai asiakkaan tilauksen mukainen, TokoiTech kustantaa postikulut molempiin suuntiin.

7. Evästeet

  • Sivustomme käyttää evästeitä. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka sisältävät tietoa vierailustasi verkkosivustolla.
  • Evästeet helpottavat ja nopeuttavat sinun ja meidän välistä vuorovaikutusta. Mitkään verkkosivustomme sisältämät evästeet eivät kerää tietoja, jotka saattaisivat paljastaa henkilöllisyytesi.
  • Verkkosivuston toimintaan liittyvien ja vain istunnon ajan voimassa olevien evästeiden (mm. ostoskori, yhteydenottolomake) lisäksi Tokoitech.fi käyttää seuraavia evästeitä: Google Analytics, Addthis, Facebook, Hotjar.
  • Halutessasi voit muuttaa evästeiden käyttöön liittyviä asetuksia selaimessasi, mutta tällöin Tokoitech.fin kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi. Evästeitä ei kuitenkaan koskaan käytetä sellaisten tietojen keräämiseen, joiden avulla sinut voidaan tunnistaa henkilökohtaisesti.

Aika reilua, vai mitä?

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä

Tokoi eCommerce Oy (Y-tunnus: 2714869-7)
Valpurintie 4 A 17
00270 Helsinki

Rekisteriä hoitava yhteyshenkilö

Vladimir Tokoi
Sähköposti tokoitech (ät) gmail.com

Rekisterin nimi

Verkkokaupan tilauskannan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään tilausten toimittamiseen, laskuttamiseen ja asiakasviestintään. Tietoja käytetään myös mahdollisten väärinkäytösten selvityksiin.

Rekisterin tietosisältö

    Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
  • Henkilön etu- ja sukunimi
  • Henkilön antama laskutus- ja toimitusosoite
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero
  • Tiedot tilauksen tuotteista ja toimituksesta

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin merkittävä henkilö antaa itse tiedot rekisteriin vahvistamalla tilauksen tai rekisteröityessään verkkokauppaan.

Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisteri sijaitsee vain verkkokaupan ylläpitäjän saavutettavissa käyttäjätunnuksella ja salasanalla suojatussa järjestelmässä.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Suojakalvotukku.fi verkkokaupassa ovat käytössä Checkout-maksupalvelun tarjoamat maksutavat:

- Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
- Visa / Visa Electron
- Mastercard
- Neocard
- Kännykkämaksu
- Laskutuspalvelut (Collector, Jousto, Everyday)

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille: http://checkout.fi/home/henkiloeasiakkaat.html

Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa tilausseurannan sivuilta tai kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Toimitustavat

Suojakalvotukku Finland käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan.
Toimitamme lähetyksiä vain Suomen, Ruotsin ja Ahvenanmaan alueille.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Suojakalvotukku Finland pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Toimituskulut

Suojakalvotukku Finland käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat alkaen 0 euroa. Valittavana on mahdollisesti myös lisämaksullisia vaihtoehtoisia toimitustapoja.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Ennen kello 15 tehdyt tilaukset pyritään aina toimittamaan samana arkipäivänä Postiin. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote, tuote on vaurioitunut tai viallinen, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle (Suojakalvotukku) välittömästi. Reklaamaation voi tehdä sivuiltamme löytyvällä reklamaatiolomakkeella.

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Peruuttamisoikeus

Tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 30 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus / tehdä palautus reklamaatiolomakkeella.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa Suojakalvotukku Finland palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset, myös toimituskulut (paitsi lisäkustanuksia siitä, että asiakas on valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanotosta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. Suojakalvotukku Finland voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Vastaamme tavaroiden palauttamiskustannuksista.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tavara on tullut sen käyttämisen tai käsittelyn johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla.

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Itellan (Posti) palvelua käyttäen, Suojakalvotukku Finlandin antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.

Palautusohje:

Palautuksen voi tehdä lähimmässä postikonttorissa. Ilmoita Itellan (Posti) virkailijalle, että haluat tehdä palautuksen Suojakalvotukku Finland yritykselle.
Vastaamme tavaroiden palauttamiskutannuksista, joten asiakaspalautus Itellan kautta on asiakkaalle maksuton.

Merkitse kuoreen seuraavasti:

ASIAKASPALAUTUS
WebLog Finland Oy / Suojakalvotukku Finland
Aholantie 1
21290 Rusko

Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Tarkista heti lähetystä noutaessasi lähetyksen kunto ja mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postitoimipaikassasi. Ota myös yhteyttä Suojakalvotukkuun, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee 30 päivän palautusoikeus.

Tuotetiedot

Emme vastaa tuotteiden tietojen ja kuvausten virheistä ja pidätämme oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Mikäli tuotetiedot ovat mielestäsi epäselvät, voit ottaa yhteyttä myyjään halutessasi lisätietoja. Kaikki tuotekuvat ovat viitteellisiä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät yhteydenottolomakkeella.

Tokoi eCommerce Oy (2714869-7)
www.suojakalvotukku.fi